август 12, 2016
Exerciții pe care le poți face la birou
Exerciţiile fizice la birou elimină tensiunea de la nivelul coloanei, relaxează muşchii, activează circulaţia sanguină şi previne senzaţia de picioare umflate.

Pедакция aquarelle

Поделись новостью с друзьями

Sedentarismul de la locul de muncă duce, în timp, la obezitate, boli cardiace şi la probleme la nivelul coloanei. Pentru a preveni aceste afecţiuni este indicat ca într-o pauză de 10 minute să faci câteva mişcări de dezmorţire a corpului. Exerciţiile fizice la birou elimină tensiunea de la nivelul coloanei, relaxează muşchii, activează circulaţia sanguină şi previne senzaţia de picioare umflate.

Găsește posibilitatea de a face pause cît mai des.

 La fiecare două ore ridică-te de la birou fă câţiva paşi şi respiră adânc, de preferat în aer liber sau în faţa unei ferestre.

 

Este recomandat ca fiecare exerciţiu să fie repetat de câte 12 ori. Poţi efectua una-trei serii de exerciţii, în funcţie de condiţia fizică şi de starea de sănătate.

Aşezată pe scaun, cu spatele drept şi cu mâinile sprijinite pe scaun, întinde piciorul stâng. Repetă exerciţiul şi pentru piciorul drept.

 

Aşezată pe marginea scaunului, cu spatele drept şi cu braţele ridicate, apleacă-te de la jumătate, astfel încât să atingi cu palmele vârful picioarelor.

Cu picioarele depărtate, spatele drept şi braţele ridicate, apleacă-te până când prinzi cu palmele scaunul.

Iată câteva exerciții simple care te vor ajuta să depășești starea de oboseală durerile lombare și senzația de picioare umflate pe parcursul zilei.



конкурс
СВЕЖИЕ НОВОСТИ
читайте также
SQL exec time = 4.1595139503479