март 31, 2014
Cum să deschizi un magazin cu haine de firmă
Probabil fiecare femeie visează să fie proprietara unui magazin de haine: să exercite o anumită influenţă asupra tendinţelor în materie de modă din oraş, să posede ţinute „haute couture” şi nu în ultimul rând să câştige bine.

Pедакция aquarelle

Поделись новостью с друзьями

Probabil fiecare femeie visează să fie proprietara unui magazin de haine: să exercite o anumită influenţă asupra tendinţelor în materie de modă din oraş, să posede ţinute „haute couture” şi nu în ultimul rând să câştige bine. Haideţi să vedem care este secretul deschiderii unui butic propriu şi factorul care asigură atingerea rezultatului dorit.

înregistrarea

Un magazin cu haine de firmă, ca şi un orice altul, pentru început, trebuie să fie înregistrat în modul corespunzător. Ulterior, trebuie să-i stabilească forma juridică, să parcurgă toate etapele înregistrării şi să întocmească setul complet de documente. Se recomandă ca prealabil satisfacerii cerinţelor juridice, de la înregistrarea entităţii juridice şi până la deschiderea unui cont bancar, să consultaţi un specialist în domeniu.

Formatul

Există două tipuri principale de magazine cu haine de firmă.

- De tip multibrand, unde sunt puse în vânzare produsele mai multor mărci comerciale. Un astfel de magazin are propria sa denumire. Acest format este flexibil şi trezeşte interesul consumatorului. Comercializând mai multe branduri în acelaşi timp, proprietarul creşte cifra de afaceri, deoarece cumpărătorilor le este pusă la dispoziţie o gamă mult mai largă de articole vestimentare.

- De tip monobrand, care propun clienţilor haine ale aceluiaşi brand. Magazinul ia numele brandului, iar interiorul este amenajat în stilul mărcii reprezentate. De obicei, magazinul de tip monobrand se deschide cu utilizarea unei francize.

Căutarea de furnizori

Odată ce conceptul magazinului a fost definit, a venit timpul să vă gândiţi la căutarea unor furnizori buni. Este o etapă destul de anevoioasă: va trebui să faceţi anumite căutări pe internet, să participaţi la expoziţii tematice, să vă familiarizaţi cu gama de produse comercializate, să comunicaţi direct cu companiile interesate, şi nu în ultimul rând să încheiaţi contracte. Cel mai bine ar fi să căutaţi astfel de companii pe internet. În primul rând, alegerea este mult mai mare, în al doilea rând, procedurile aferente înregistrării, plăţii şi livrării sunt efectuate rapid comenzii şi fără întârziere. Iniţial, ar fi mai bine să comandaţi articole în loturi mici – e mai puţin costisitor.

Ulterior, un alt pas la fel de important este stabilirea preţului. De obicei, valoarea minimă adăugată în cazul articolelor de îmbrăcăminte constituie 70%, dar nu uitaţi să luaţi în considerare preţurile pentru fiecare produs plasat spre vânzare pe piaţa cu amănuntul din oraşul Dvs.

Franciza

Cumpărarea unei francize este cel mai des întâlnit mod de a începe o afacere proprie. În cazul în care nu dispuneţi de experienţă antreprenorială în industria modei, contractul de franciză reprezintă cea mai profitabilă soluţie. Obţinând dreptul la comercializare a unei mărci promovate, puteţi fi încrezut în 80 la sută că afacerea va merge bine. De ce nu în toate 100? Deoarece multe aspecte depind, de exemplu, de specificul pieţei şi locaţia magazinului. La achiziţionarea francizei antreprenorul primeşte nu doar produsele oferite spre comercializare, ci şi instrucţiunile aferente vânzării, politicii de marketing, recrutării şi altele.

 

Versiunea completă o găsiţi în ediţia AQUARELLE aprilie-2014.

* ACUM LIVRAREA REVISTEI LA DOMICILIU ESTE GRATUITĂ!



конкурс
СВЕЖИЕ НОВОСТИ
читайте также
SQL exec time = 2.4258704185486