1. Moderatorul
80% din succesul petrecerii îl prezintă alegerea corectă a moderatorului. Faceți o alegere minuțioasă și bine gândită.
2. Cadourile.
Fiecărui angajat îi este plăcută atenția, chiar și unui novice. Cadoul nu e neapărat să fie unul pompos. Orice atenție este binevenită.
3. Programul distractiv.
Faceți așa, încât petrecerea să fie una cu adevărat distractivă. Invitați artiști și gândiți-vă la concursuri interesante care ar face pe toți să participe activ, că asemenea evenimente sunt doar o dată în an.
4. Dress code
Optați pentru un anumită tematică. Anul care vine este al cocoșului, ceea ce prezintă deja o idee. Dați frâu imaginației și detașați-vă de rutina zilnică de la muncă.
5. Acordați o mare atenție măncării și băuturii. O petrecere pe cinste poate să vă facă să vă cunoașteți mai bine unul pe altul. La o vorbă și o masă delicioasă poți afla mai multe despre colegii tăi. Băutura nu e neapărat să fie alcoolică.