Decembrie 20, 2016
La ce trebuie să atragi atenție atunci când organizezi un Crăciun corporate
După un an de muncă vine în sfârșit timpul pentru petrecerea de Crăciun și Anul Nou. Sărbătorile sunt puținele momente în care angajații sunt toți împreună. Astfel, petrecerea trebuie să fie ca la carte. De ce trebuie să ții cont:

Aquarelle editorial

Împărtășește cu prietenii tăi

1. Moderatorul
80% din succesul petrecerii îl prezintă alegerea corectă a moderatorului. Faceți o alegere minuțioasă și bine gândită.

2. Cadourile.
Fiecărui angajat îi este plăcută atenția, chiar și unui novice. Cadoul nu e neapărat să fie unul pompos. Orice atenție este binevenită.



3. Programul distractiv.
Faceți așa, încât petrecerea să fie una cu adevărat distractivă. Invitați artiști și gândiți-vă la concursuri interesante care ar face pe toți să participe activ, că asemenea evenimente sunt doar o dată în an.

4. Dress code
Optați pentru un anumită tematică. Anul care vine este al cocoșului, ceea ce prezintă deja o idee. Dați frâu imaginației și detașați-vă de rutina zilnică de la muncă.

5. Acordați o mare atenție măncării și băuturii. O petrecere pe cinste poate să vă facă să vă cunoașteți mai bine unul pe altul. La o vorbă și o masă delicioasă poți afla mai multe despre colegii tăi. Băutura nu e neapărat să fie alcoolică.



concurs
Știri recente
citeste și
SQL exec time = 0.59850859642029