Potrivit publicației influente de modă WWD, marca va avea două nume potențiale - Kendall Jenner și doar Kendall.
Deoarece cererea relevantă a fost depusă cu doar câteva zile în urmă, pe 2 mai, linia în sine este în curs de dezvoltare. Dar, judecând după registru, marca Kendall vizează cea mai largă gamă de produse și va include îngrijirea pielii, îngrijirea părului, machiajul, parfumurile, îngrijirea unghiilor și produsele de îngrijire personală.
Deși produsele pentru machiaj stau la baza acestui brand, ar fi ciudat dacă modelul a decis să se concentreze exclusiv pe acest segment, având în vedere brandurile existente ale surorilor sale, Kylie Cosmetics și KKW Beauty. Îngrijirea pielii, pe de altă parte, ar fi o zonă naturală pentru Jenner, având în vedere vasta activitate a supermodelului ca ambasador la Proactiv și a luptei lungi cu imperfecțiunile chipului său.
Indiferent ce fel de produse cosmetice va lansa Kendall, cu siguranța suportul său de pe Instagram sub forma a 109 de milioane de utilizatori, o vor încuraja.
Text: Liliana Crăciun