Videoclipul noului single a fost foarte așteptat de public, devenind viral pe TikTok, pe linia melodică a piesei creându-se mii de tiktok-uri!
“În urma mai multor comentarii de hate pe care le-am primit pe TikTok am decis împreuna cu echipa mea de la labelul The One Records să facem o piesă pe care sa le-o dedicam atât fanilor, cât și haterilor, dar care să aibă un mesaj serios transmis într-o formă fresh, puțin mai funny, pe caterincă exact pe vibeul care mă caracterizează, cum mi-am obișnuit și publicul urmăritor, fiindcă de problema asta cu bullyingul din online se lovește orice adolescent sau persoană publică prezentă pe social media”, a declarat Andreea.
Videoclipul piesei a fost creat de echipa celor de la “MAU Creative” cu care Andreea a mai colaborat în trecut și pentru alte videoclipuri. Cadrele și imaginea per total au fost gândite într-un mod foarte true, funny, de entertaining, în stil vlogging pentru ca publicul să se regăseasca cât mai mult în mesajul și versurile piesei.
Andreea Bostanica și-a început cariera de vlogger în 2017, canalul ei însumând până în prezent un nr. de 77M views, aflându-se în prezent în topul celor mai populare și relevante vloggerițe / influencerițe din Romania și Moldova, cu un fanbase foarte activ atât pe Youtube (550k Subscribers), Instagram (639k followers) și pe TikTok ( 3M Followers). Videoclipurile ei au fost foarte bine primite de către public : Da Play (aprox 4,8 M views), BFF (peste 3,4 M views), Swipe Up (peste 3M views), Uit de Noi (1,2 M views) și De ce Noi (aprox 1M views) având un engagement foarte mare (un nr. de comentarii între 10-25k / video).